Echipa CDM

Consultanți

 

Carmen Copîndean – Consultant Senior

CarmenCopindeanA devenit trainer în anul 1996, în urma unei pregătiri în Marea Britanie. Fiind inginer electronist la bază, îmbină gândirea rațională cu pasiunea pentru înțelegerea naturii umane. Este specializată în programe integrate de leadership / dezvoltare managerială, livrând module de training, coaching individual și de grup și consiliere în realizarea proiectelor de schimbare.

 

Horaţiu Augustin Fufezan – Consultant Senior

Horatiu FufezanLucrez pentru CDM din 1994. Actualmente sunt Consultant Senior, dar ca formaţie de bază sunt inginer TCM (din anul 1984).  Trainingul iniţial din 1994, oferit de Roffey Park Management Institute, Marea Britanie, a fost urmat de un proces de doi ani de studiu prin metoda Self-Managed Learning care a condus la obţinerea unei „Diploma in Management Development” în 1997. Au fost şi multe alte cursuri de diferite durate în ţară şi în Marea Britanie. Sunt absolventul unui program MBA de doi ani al Universităţii Tehnice din Cluj din 1995 şi doctorand în specialitatea management al aceleiaşi Universităţi. Experienţa practică e reprezentată de cei zece ani de fabrică, cu diverse funcţii pe linia de montaj, în proiectarea tehnologică sau la Serviciul Mecanic Şef. Am fost şef de schimb, am fost responsabil ISCIR pe întreprindere, am fost adjunct al mecanicului şef, am participat la reduceri de personal, la reorganizări, la închirieri de spaţii şi utilaje, am organizat şi supervizat licitaţii. Am ocupat vreme de şase ani funcţia de Director General şi de Director Tehnic la mai multe întreprinderi private, am organizat, am condus şi am răspuns de investiţii în industria petrolieră, am exportat produse în UE, am selectat proprii colaboratori, am testat şi am trimis oameni la muncă în Norvegia. Am fost membru timp de 6 ani în Consiliul de Administrație al unei firme mari din Cluj-Napoca, confruntându-mă cu programele de restructurare datorate în special mediului economic turbulent. Am învăţat să vorbesc cu oamenii, să-i ascult, să aleg ceea ce este valoros din ceea ce fac şi să încerc să-i determin să aibă curajul de a îndrăzni să-şi propună şi să realizeze lucruri noi, cu metode care poate nu au mai fost încercate în acele colective şi care duc mai repede la rezultatele aşteptate. Am lucrat în consultanţă cu mai multe echipe manageriale pe partea de stabilire a strategiilor firmei, am facilitat o multitudine de programe open sau dedicate, de la cele cu subiecte mai tehnice (vânzări, strategie, management financiar pentru manageri, managementul timpului, marketing, branding), la cele mai generale (delegare, lucru în echipă, managementul stresului, etc.) sau cele dedicate dezvoltării de abilităţi (de prezentare, de comunicare etc.), sau chiar consacrate dezvoltorii personale (inclusiv procese de Action Learning şi Self-Management Learning). Fiecare proiect a însemnat o nouă experienţă, unele dintre ele concretizate în cărţi, suporturi de curs, articole şi lucrări publicate, altele capitalizate şi folosite în activitatea curentă de training şi consultanţă. Amintesc aici doar programele cu durata de un an sau mai lungi ţinute pentru Banca Transilvania, Dacia Piteşti, Ford Craiova, Grupul Lafarge, Iproeb Bistriţa, Petrom şi Remarul 16 Februarie Cluj. Au mai fost zeci și zeci de programe de durată mai scurtă, open sau in-house. Sunt certificat ca și auditor intern ISO 9001, evaluator de competențe, trainer atestat. Lucrul şi intervenţiile asupra sistemelor de RU, programele de dezvoltare organizaţională, identificarea nevoilor de pregătire ale oamenilor şi conceperea de programe pentru satisfacerea acestora sunt direcţiile asupra cărora mă concentrez cu precădere şi îmi satisfac nevoia de a fi un sprijin pentru ceilalţi, de a le oferi modele, sisteme, cadre de referinţă, schimburi de experienţă şi cât de des se poate şi aha-uri, care să-i ducă spre performanţă.

Raul Marina – Consultant

Raul MarinaEste  de profesie profesor de educaţie fizică şi sport, masterat în kinesiologie şi doctorand al Univeristaţii Tehnice din Cluj Napoca, specializarea inginerie electrică medicală. A păşit plin de entuziasm în cadrul Centrului de Dezvoltare Managerială în anul 2012, după o activitate de 3 ani şi jumătate ca Manager la Decathlon, unde ca rezultate obţinute, pe lângă deschiderea magazinului din Cluj Napoca şi formarea echipei de manageri ai acestuia,  poate adăuga şi cele din Bucureşti , magazinele Decathlon Pallady şi Berceni, cel din Braşov, Iaşi, etc. În cei 18 ani de muncă ai săi, a acumulat vaste cunoştiinţe, experienţe din diferite arii şi domenii cum ar fi cele din cadrul Ministerul Educaţiei şi Cercetării, Ministerul Aparării Naţionale, Regia Autonomă Judeţeană de Apă Cluj, Casa de Insolvenţă Transilvania SPRL, şi Decathlon. Pasiunea pentru dezvoltarea continua l-a determinat sa intre în echipa Centrului de Dezvoltare Managerială, unde desfăşoară în prezent programe de formare profesională.

Florin Ioan Petean – Director Executiv

Petean Florin IoanCred în puterea pe care fiecare dintre noi o avem. Cred că putem face lumea în care trăim o lume mai bună, dacă începem schimbarea cu noi înşine. Contribuţia mea ca facilitator şi consultant este de a-i sprijini pe ceilalţi să îşi elibereze şi să-şi pună în valoare potenţialul în viaţa de zi cu zi. Oamenii cu care lucrez, din CDM sau alte organizaţii, mă ajută să evoluez atât ca profesionist cât şi ca persoană. Simt că aceasta este profesia care mă ajută să mă cunosc mai bine, să-i respect pe ceilalţi şi pe mine însumi. Sunt Consultant Senior, lucrez în CDM din 1994, iar din 1997 sunt Director Executiv. Cred în puterea pe care fiecare dintre noi o avem. Cred că putem face lumea în care trăim o lume mai bună, dacă începem schimbarea cu noi înşine. Contribuţia mea ca facilitator şi consultant este de a-i sprijini pe ceilalţi să îşi elibereze şi să-şi pună în valoare potenţialul în viaţa de zi cu zi. Oamenii cu care lucrez, din CDM sau alte organizaţii, mă ajută să evoluez atât ca profesionist cât şi ca persoană.  Simt că aceasta este profesia care mă ajută să mă cunosc mai bine, să-i respect pe ceilalţi şi pe mine însumi. Sunt Consultant Senior, lucrez în CDM din 1994, iar din 1997 sunt  Director Executiv. (Am absolvit Automatizări şi Calculatoare în 1990). O mare oportunitate pentru viaţa şi cariera mea o reprezintă colaborarea cu ”Roffey Park Management Institute” din Marea Britanie. În 1994 am încheiat un program intensiv de  “Train the Trainers” iar apoi, după unui proces de doi ani de studiu prin metoda Self-Managed Learning am obţinut “Diploma in Management Development” în 1997. Partea de cunoştinţe şi conceptualizare am întărit-o predând, ca lector asociat în cadrul a două universități, Management Comparat, Management Strategic şi Marketing în perioada 1993-1997. Am scris și publicat  articole şi materiale de specialitate pentru ziare şi reviste şi am contribuit  la scrierea a 4  cărţi de specialitate. Caut mereu perspective noi – prin lectură, prin programe de instruire (Crown Agents UK, Chartered Institute of Marketing UK, Gruppo Soges), prin discuţiile cu colegii mei şi alţi profesionişti, în cadrul unor asociaţii sau forumuri profesionale, dar şi prin participarea la numeroase conferinţe. Procesul de învăţare este continuu, prin contractele de consultanţă şi dezvoltare alături de organizaţii din România şi alte ţări din Europa. Printre firmele cu care am lucrat se numără  Alcatel-Lucent, Allied Domecq S&W- UK; Automobile Dacia – Grup Renault, Banca Transilvania; ICL International – UK; Worwag Pharma – Germania; Lafarge, Corpul Păcii American, Petrom, Tenaris, Temco Entreprises – Singapore, etc. Cum cea mai mare firmă de consultanţă din lume este acum PricewaterhouseCoopers, sunt mândru că am lucrat în programul de dezvoltare  ABAS pentru consultanţii PwC din Europa Centrală şi de Est. Am  câştigat experiență în domenii diverse, ca sistemele de resurse umane, marketing şi vânzări, dezvoltare organizaţională, dezvoltare personală (inclusiv procese de Action Learning şi Self-Management Learning). Lucrul cu oameni ale căror experienţe şi trăiri profesionale sunt bogate şi variate, în diferite contexte organizaţionale şi naţionale, mă ajută permanent în crearea şi livrarea de intervenţii de impact. De asta îmi place munca mea, pentru că văd că modelele puternice pe care le utilizăm  în procesele de consultanţă şi dezvoltare, în comunicarea cu indivizi cu personalităţi puternice, au efect asupra mea şi a celor din jur.

 

Donatela Preda – Consultant Senior

Fac parte din cadrul echipei CDM din anul 1998, având experiență de trainer și consultant în management și dezvoltare personală. Psiholog ca specializare de bază, anii de experiență în CDM au însemnat lucru cu oamenii și companiile începând de la recrutare și selecție, assessment – identificarea și dezvoltarea persoanelor cu potențial, dezvoltarea şi furnizarea de programe de training şi consultanţă adaptate nevoilor de dezvoltare ale organizațiilor. Am ”trăit” și practicat managementul proiectelor și al echipelor, dezvoltând și coordonând proiecte interne și externe, multe dintre acestea finanțate din Fondul Social European sau din alte surse externe. Am susținut și coordonat Programe de dezvoltare managerială ample (cu o durata de 8 luni) care mi-au permis să înţeleg mai bine nevoile de dezvoltare ale participanţilor şi să le răspund specific prin programe de training, coaching, facilitarea de grupuri de sprijin cu scop de învățare și Programe care facilitează dezvoltarea abilităţilor: lucru în echipă, coordonarea echipelor, abilități interpersonale, formare de formatori, management de proiect, prezentări de succes, etc. Organizaţiile cu care am colaborat în dezvoltarea şi implementarea acestor programe sunt: RENAULT Romania, OMV PETROM, Friesland Campina Romania, Grupul Michelin, LAFARGE Group, Tenaris Silcotub Zalău, ATP Exodus Baia-Mare, SIEMENS Automotive Timişoara, LEONI Bistriţa, etc. Am observat că fiecare persoană sau grup poate să ajungă la schimbările/rezultatele dorite dacă li se oferă atât cunoștințe cât și un mediu structurat de analiză și acțiune. De aceea, în cadrul programelor pe care le-am facilitat, am încurajat participanții să se focalizeze pe talentele existente și pe problemele reale cu care se confruntă, să recunoască ”învățarea” atunci când se întâmplă, și să găsească soluții. Sunt certificată în metodologia Hogan pentru proiectarea și implementarea Centrelor de Evaluare şi Dezvoltare. Sunt Formator ANC şi Evalutor de competenţe profesionale ANC.

Oana Tue – Trainer & Coach

Sunt psiholog, absolventa a Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea  Babes – Bolyai, Cluj Napoca, specializarea psihologia muncii si organizationala. Absolventa a unui dublu master in Resurse Umane : Universite de Savoie, Franta si Universitatea Babes- Bolyai, Cluj – Napoca, Romania. Printre cursurile si calificarile obtinute de-a lungul timpului se numara: Formator autorizat ANC 2014, CIPD – Certificate in Personnel Practice –MBA 2007 – 2008, Manager de proiect autorizat ANC 2014, Consilier pentru dezvoltare personala autorizat ANC, Speaker, Trainer & Coach acreditat John Maxwell 2016. Am 15 ani experienta in managementul resurselor umane in pozitii de executie si de coordonare, din care 10 in sistemul bancar, intr-o corporatie multinationala. Pasiunea pentru training am descoperit-o in 2009 si incepand de atunci am livrat diferite programe de training pentru diverse companii  din industriile farmaceutice, bancare, IT, productie iar in 2016 am completat trainingul cu coachingul avand 2 scoli de coaching absolvite : John Maxwell si Coaching Partners.

Administrativ

Melinda Cistelecan

Cistelecan MelindaAsigură sprijin financiar pentru îndeplinirea obiectivelor de afaceri ale organizației pe termen lung. Analizează eficiența proceselor financiare, și transformă cu grijă performanța fiecărui membru al echipei în rentabilitate pentru organizație. Oferă soluții pentru îmbunătățirea performanței financiare ale firmei, și participă la toate proiectele pe care organizația le inițiază.  Este colega „rațională”, care nu este influențată de detalii sau nuanțe și reușește să surprindă esența fiecărei probleme ivite, având o competență ridicată de rezolvare a acestora pentru o mai bună eficiență, făcând lucrurile mai clare.

  Monica Mărginean

Monica MărgineanAsigură coordonarea activităților curente ale Centrului de Dezvoltare Managerială. Acordă sprijinul logistic pentru toate activitățile organizate și desfășurate de CDM.  Asigură reprezentarea Centrului de Dezvoltare către terți, monitorizează implementarea procedurilor de lucru interne ale firmei, planifică și administrează activitatea zi de zi pentru a respecta graficul de implementare a activităților organizației.  Este liantul echipei, fiind prezentă în orice moment cu o soluție la problemele ivite, atentă la detalii și mereu cu gândul la satisfacția clientului final.

Comments are closed.