ConsultancyConsultanță

Consultanta

În colaborarea cu clienții noștri urmărim următoarele etape:

GRATUIT Etapa 1 Discuţie informală – telefon sau o vizită pentru a discuta problemele Dvs.
Etapa 2 Vom căuta împreună soluţii pentru lucrurile care vă preocupă – în funcţie cu obiectivele firmei Dvs. şi a planurilor de dezvoltare pe care le aveţi
Etapa 3 Vă transmitem o propunere scrisă spre aprobare care conţine obiectivele programului, beneficiile sale, metodele de lucru şi o propunere financiară
CONTRACT Etapa 4 După acceptarea propunerii, responsabilul de contract stabileşte împreună cu reprezentanţii firmei  cele mai potrivite metode de a îndeplini obiectivele contractului
Etapa 5 Implementare – vom lucra alături de Dvs. în identificarea în profunzime şi rezolvarea problemelor.
GRATUIT Etapa 6 Evaluarea rezultatelor programului – pentru că vrem să învăţăm din lucrurile bune pe care le facem şi pentru că vedem în clienţii noştri parteneri, evaluarea este gratuită.

Tipuri de programe de consultanță

1. Resurse umane

Utilizăm instrumente de consultanţă adaptate şi testate în mediul românesc în procese de consultanţă participative (alături de o echipă din organizaţia client) pentru proiectarea,  adaptarea implementarea unor sisteme de resurse umane cum sunt cele pentru:

  • Aprecierea performanţelor individuale
  • Definirea fişelor de post
  • Evaluarea posturilor
  • Salarizare
  • Recompense
  • Integrarea noilor angajaţi
  • Definire şi dezvoltare de competenţe

2. Organizare și Planificare

Oferim asistenţă în  proiecte care vizează:

  • Organizarea  departamentelor de marketing şi vânzări
  • Organizarea  departamentului de resurse umane
  • Declinare de obiective la nivel de departamente
  • Planificarea resurselor umane
  • Identificarea de competenţe cheie

3. Diagnoză

Prin diferite tehnici de analiză (chestionar, interviuri individuale, etc.) şi utilizarea de instrumente adaptate de CDM  sau acreditate (de ex. gama Human Synergistics) sprijinim clarificarea unor aspecte legate de percepţii generale (opinii) sau aspecte specifice ale personalului legate de teme cum sunt cele de:

  • Cultură organizaţională
  • Blocaje organizaţionale
  • Aşteptările personalului
  • Motivaţie
  • Angajament
  • Satisfacţie

4. Definirea de Obiective și Strategii

Asistenţă în proiecte care vizează:

  • Definire de obiective şi indicatori de  performanţă
  • Definirea unei strategii de resurse umane
  • Clarificare responsabilităţi şi roluri funcţionale

5. Dezvoltare Organizațională (DO)

Consultanţa pe care o oferim în DO ţine seama şi se bazează pe:

  1. Nevoia resimţită de acţiune la nivel de organizaţie, care permite o abordare şi o planificare sistematică şi sistemică.
  2. Intervenţii bazate pe valori umaniste, cu accent pe colaborare între cei ce propun şi cei ce sunt afectaţi de schimbări – alternativă la metodele de impunere unilaterale

6. Facilitare

Inter-grup

  • Grupuri care colaborează în relația cu client – furnizor (intern sau extern)
  • Interacţiuni interdepartamentale (Multi-grup mirroring)

Intra-grup

  • Interacţiuni interdepartamentale (Multi-grup mirroring)
  • Rezolvare de probleme în grupuri (inclusiv la nivel de vârf)
  • Clarificare de roluri
  • Sesiuni de creativitate

La nivel individual

  • Procese de coaching
  • Identificare preferinţe personală
  • Dezvoltare personală şi profesională

Comments are closed.