Comunicare eficienta

Recomandat:

Tuturor angajaților indiferent de nivelul ierarhic din organizație.

Beneficii:

Sesiunile de training sprijină participanții pentru:

  • Conștientizarea emoțiilor proprii și gestionarea acestora în scopul îmbunătățirii relațiilor interpersonale
  • Utilizarea empatiei în scopul înțelegerii emoțiilor și a contextului așteptărilor celorlalți
  • Aplicarea tehnicilor de comunicare asertivă în scopul formării și menținerii unor relații interpersonale de calitate
  • Oferirea unui feedback/feedforward constructiv și primirea acestuia astfel încât să faciliteze menținerea relațiilor interpersonale dorite
  • Utilizarea diferitelor strategii de rezolvare a conflictelor pornind de la momentul critic în evoluția conflictului și luând în considerare așteptările/dorințele părților implicate
  • Identificarea punctelor tari și celor de dezvoltat pentru obținerea unor relații interpersonale de calitate

Teme abordate:

  • ”Sare sau nu clapeta?” – Emoțiile și rolul lor în facilitarea sau blocarea comunicării.
  • Managementul emoțiilor și autocontrolul – TREBUIE SĂ FIU UN SUPERMAN?
  • Stilul meu de relaționare – preferințe personale și impactul asupra celorlalți. Adaptarea stilului meu de comunicare la particularitățile celorlalți.
  • ”Comunică ca și un STAR” (Task, Situation, Action, Result) pentru o comunicare eficace.
  • Mai mult decât cuvinte – comunicarea prin limbajul non-verbal
  • O privire… în urmă, o privire… în perspectivă – reguli de oferire și primire a feedback-ului și feedforward-ului.
  • Tehnici de comunicare în situații dificile.
  • Elaborarea planurilor individuale de acţiune.