Tuturor angajaților indiferent de nivelul ierarhic din organizație.
Beneficii:
Sesiunile de training sprijină participanții pentru:
Conștientizarea emoțiilor proprii și gestionarea acestora în scopul îmbunătățirii relațiilor interpersonale
Utilizarea empatiei în scopul înțelegerii emoțiilor și a contextului așteptărilor celorlalți
Aplicarea tehnicilor de comunicare asertivă în scopul formării și menținerii unor relații interpersonale de calitate
Oferirea unui feedback/feedforward constructiv și primirea acestuia astfel încât să faciliteze menținerea relațiilor interpersonale dorite
Utilizarea diferitelor strategii de rezolvare a conflictelor pornind de la momentul critic în evoluția conflictului și luând în considerare așteptările/dorințele părților implicate
Identificarea punctelor tari și celor de dezvoltat pentru obținerea unor relații interpersonale de calitate
Teme abordate:
”Sare sau nu clapeta?” – Emoțiile și rolul lor în facilitarea sau blocarea comunicării.
Managementul emoțiilor și autocontrolul – TREBUIE SĂ FIU UN SUPERMAN?
Stilul meu de relaționare – preferințe personale și impactul asupra celorlalți. Adaptarea stilului meu de comunicare la particularitățile celorlalți.
”Comunică ca și un STAR” (Task, Situation, Action, Result) pentru o comunicare eficace.
Mai mult decât cuvinte – comunicarea prin limbajul non-verbal
O privire… în urmă, o privire… în perspectivă – reguli de oferire și primire a feedback-ului și feedforward-ului.